זרקור על מערכת החניה One Parking

היא מתבססת על ענן, נהנית ממודולאריות ומתמשקת עם כל מערכת ללא צורך ברכיבים נוספים -
מבט על מערכת One Parking של חברת טי.אס.איי

הענן בשירות החניה: חברת טי.אס.איי – פתרונות טכנולוגיים ואוטומציה בע"מ החלה בשימוש בענן הווירטואלי כדי להפעיל את מערכת הOne parking , מערכת החניה הישראלית הראשונה המבוססת על ענן.
המטרה של חברת טי.אס.איי, בראשותו של הבעלים והמנכ"ל אמיתי דיין הייתה לייצר מערכת חניה מותאמת לעידן הטכנולוגי הנוכחי. המחשבה מאחורי הפיתוח היא כי מדי יום מתווספים לעולם החניה מוצרים ואפליקציות אשר מבוססים web או ממשקים מתקדמים אחרים. מוצרים ו/או דרישות אשר לא היו קיימות לפני 20 ו- 30 שנה, המועד בו פותחו למעשה מרבית מערכות החניה הקיימות בשוק הישראלי.

ליבת ענן

לדברי דיין, "על מנת להתמודד עם הדרישות הטכנולוגיות החדשות של עולם החניה, מייצרות מערכות החניה הקיימות "טלאים" על גבי "טלאים", זאת על מנת לנסות ולאפשר התממשקות לממשקים מתקדמים חדשים ו/או לתת ללקוחות פתרונות חלקיים לדרישות שנוצרו".
תובנה זו היא אשר הובילה את טי.אס.איי לפתח ולייצר מערכת חניה אשר כל כולה, לרבות הליבה שלה, מבוססת ענן. צורת פיתוח זו מאפשרת למערכת מודולאריות שלא קיימת כיום בשום מערכת בשוק הישראלי. בקלות, וללא צורך כמעט בשום רכיב עזר נוסף, למעשה, המערכת יכולה להתממשק באופן מלא עם כל תוכנה ו/או רכיב ו/או אפליקציה אשר יוצאת לשוק. בעוד שבמערכות אחרות נדרשים להוסיף רכיבים מקשרים רבים ויקרים ולפתח תוכנות מגשרות נוספות ומורכבות בזמן פיתוח ארוך, על מנת שיהיה אפשר להתממשק לטכנולוגיה העכשווית וגם זה לא פעם רק באופן חלקי.
אמיתי דיין, בעל ניסיון רב, בביצוע פרויקטים בתחום החניה בארץ ובעולם, מספר כי לקוח אשר פונה אל טי.אס.איי זוכה לאפיון אישי של כלל הצרכים שלו. "באמצעות אפיון זה אנחנו יודעים להתאים לו 'חליפה מדויקת' לה הוא זקוק. למערכת one parking אינסוף מודולים אשר המוכרים והנפוצים שבהם קיימים באופן מובנה במערכת ואלו המורכבים והאישיים ניתנים לפיתוח לפי דרישה, כאשר הלקוח יכול לשלם רק על מה שדרוש לו ולצרכיו", מסביר דיין.
"לאחרונה לדוגמא, גילינו שכאשר קיימת תקלה בחניון אוטומטי לוקח זמן רב עד שהמפעיל מגלה זאת. עובדה זו גורמת למפעיל לא אחת אובדן רווחים ונזקים עצומים כך שלמעשה זמן הוא נתון קריטי במקרה שכזה. מתוך הבנה זו פיתחנו את מודול ה- super service שלנו. באמצעות מודל זה המערכת יודעת לנתר תקלות באופן אוטומטי ולהתריע ללקוח בזמן אמת אודות התקלה שאותרה, להציע דרכי הטיפול האפשריים בתקלה ברמת תפעול בסיסי, לרבות טיפול מרחוק (ככל ואפשר) ואף מאפשרת הזמנת טכנאי, בלחיצת כפתור, בקלות וביעילות.
"בנוסף פיתחנו מערכת לניהול חניוני דיירים/מנויים באמצעות מערכת ה-lpr שלנו, אשר מאפשרת שליטה מלאה בצורה נוחה ובעלות כדאית. גם במערכות ה- LPR שלנו הבאנו חידושים שלא קיימים בשוק הישראלי. המנוע שלנו מבוסס תוכנה ואינו נזקק לעזרים נוספים לדוגמת לולאות ובקרים, כפי שנדרש ממערכות אחרות, עובדה שגם משפרת את ביצועי המערכת (שיעורי זיהוי גבוהים, יותר מ- 98%) וגם מוזילה את העלויות ללקוח ביחס למתחרים.
באשר לעתיד, אומר דיין כי החברה בוחנת בימים אלו אפשרות להתרחבות לשווקים נוספים. "one parking שמה לעצמה למטרה להוביל בחזית הטכנולוגית של עולם החניה ואנו בטוחים כי התוצאות בשטח יוכיחו זאת", אמר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בחר באופציה הרצויה
Open chat
שלום, איך אנחנו יכולים לסייע לך? השאר לנו הודעה בוואטאפ ונחזור אלייך במהירות