"מערכת ניהול המתקדמת החדשנית חניונים הטובה ביותר בישראל"
מערכת הניהול של ONE פותחה בראשית דרכה מראש להיות "מערכת אחת – שיודעת לתמוך ולהתחבר לכל מערכת ולכל ציוד בפשטות ובקלות". מערכת החניה שלנו הפכה מהר מאוד למוצר גדול ורחב שיודע לספק את כל הפתרונות מהדברים הקטנים ביותר ועד לאלגוריתמים המסובכים ומתקדמים ביותר – כל זאת תודות ליכולות המערכת ולגמישות האין סופית שיש לתוכנת הניהול.
מה ההבדלים בין תוכנות ניהול החניונים השונות?
כל תוכנות החניונים שמוצעות על ידי חברות החניה נמכר רישיון תוכנה בעלות גבוה מאוד – בסופו של דבר מה שהלקוח מקבל זאת תוכנה שמותקנת על גבי מחשב ולמעשה הניהול הוא מקומי בלבד, במקרה הטוב ניתן להתחבר מרחוק ולשלוט במערכת.
מערכות בתשלום חודשי! לא כדאי למה לקחת סיכון שמחר בבוקר אהיה ללא תוכנת ניהול ואז למעשה גם הציוד שהותקן אינו שווה או לא יעבוד.
מערכת הניהול שנבדקה והוכחה לא רק בחניונים אלא על ידי טובי המומחים בעולם הוא על ידי ממשק הניהול ב web גלישה באמצעות הדפדפן לאתר המערכת. הנוחות של השימוש, התמיכה בכל ההתקנים מטלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ומחשבים ניידים. ממשקי הweb מותאמים ב 100% לכל דפדפנים הקיימים באינטרנט או אמצעי צפיה כגון טלוויזיות אנדרויד או מוצרים אחרים
בשפה המקצועית "רספונסיביות" זאת ההגדרה ליכולות ההתאמה של המוצר לכל מכשיר. ולכן החסרון באפליקציות ובתוכנות מותקנות על גבי המחשב האישי – יעבדו עד שידרש לעדכן גרסה.או תחליפו מכשיר.ואז צריך להמתין לספק שיעדכן את גרסת התוכנה שלו שתתאים למכשיר שלכם ועד אז אתם תלויים בו.
איך זה מתחבר לאינטרנט ?
ציוד מערכת החניון מחובר מקומית ותמיד נמצא מחשב/שרת עם מסד נתונים מקומי גם כאשר מתנתק האינטרנט עדיין החניון ממשיך לעבוד גם בתקשורת OFFLINE (ללא תקשורת מול האינטרנט) גם כשאין אינטרנט ניתן מקומית תמיד ובכל מצב לגשת למערכת הניהול ולנהל את המערכת.
איך המערכת מתחברת?
דרך חיבור ראשונה לאינטרנט היא על ידי פניה ישירה לשרת המקומי דרך האינטרנט ואז למעשה לשלוט בו באמצעות דפדפן האינטרנט (חסכון בעלות חודשית של שרת באינטרנט).
דרך חיבור שניה היא הקמת שרת עם התקנה של תוכנת הניהול עליו ש"מדברת" עם המחשב המקומי בחניון ומקבלת ושולחת אליו נתונים – בחוסר תקשורת או כשאין אינטרנט בחניון – תוכנת הניהול מתריעה כל הזמן שהיא "לא מסונכרנת" מול החניון, בכל מצב תמיד ניתן לעדכן נתונים ולעבוד כרגיל וברגע שחוזרת התקשורת בין החניון המקומי לשרת בענן הניהול מתבצעים סנכרונים בין הענן לשרת המקומי
מה חוסכים פה למעשה?
- היתרון הגדול ביותר של מערכת ONE בכך ש"אין סוף" משתמשים יכולים לגלוש בו זמנית למערכת מכל מקום בעולם ולנהל אותה,
- היתרון השני והמיוחד ביותר ברגע שרוכשים את מערכת הניהול – היא שלך! ניתן להוסיף "אין סוף" חניונים ולא לשלם עבור כל חניון רשיון מלא (עלות של עשרות אלפי שקלים לחניון) עבור תוכנת ניהול מחדש, אלא רק מודול חניון חדש בעלות נמוכה מאוד- חסכון כספי אדיר.
- במערכת ONE בניגוד לחברות אחרות אין: תשלומים חודשיים על המערכת, אין תשלום לכל יוזר נוסף, אין עלויות נוספות למעט הרחבות של הקיים, אין שורות תשלום נסתרות, אין אותיות קטנות שהלקוח "מכיר" בהם רק לאחר הרכישה.
בגלל היכולות המורחבות של מערכת ניהול אחת שיודעת למעשה לנהל לא רק את החניון אלא גם מה שמסביב החניון – לדוגמא עמדות השאלה והחזרה: עגלות סופר, כסאות גלגלים, עמדות משקה למיניהן. כולן למעשה מתחברות למערכת ONE – וניתן לשלוט ולפקח עליהן במערכת אחת.
מה היה קיים עד היום?
עד היום כל חברה הציעה את שירותיה, ניקח לדוגמא קניון: מערכת החניה בחניון של ONE , עמדות ההשאלה של ספק ב' , מערכת אדום\ירוק של ספק ג' – הסרבול, למידה ושימוש בשלוש מערכות בדוגמא שלנו ובחניונים גדולים ומורכבים המפעיל צריך לדעת לשלוט על עשרות מערכות בו זמנית ויותר…
הסרבול שקיים היום בחדרי מוקד – הביא אותנו לחשיבה מחודשת – מערכת ONE אחת שמוסגלת למעשה לשלוט בכל: בקרת הכניסה של הקניון,מערכת החניה של החניון,מערכת אדום\ירוק והספירה בקניון,שליטה והניהול של עמדות ההשאלה והחזרה ובמערכות נוספות .
המפעיל לומד לתפעל מערכת אחת – ממשק אחד והשירות במקום אחד
עמדות ההשאלה וההחזרה של ONE כבר ממוקמות בעשרות מקומות בארץ והן הולכות ומתרחבות כיום ניתן למצוא את עמדות ההשאלה והחזרה בבתי חולים: איכילוב, שניידר, סורוקה ובתל השומר. בקרוב יותקנו גם בנתב"ג ובאתרים נוספים.
עמדות השאלה מיוצרת בחברתנו ולכן אנחנו יודעים לתת מענה מצוין לדוחות, חתכים ונתונים נוספים, התאמות לדרישות לקוח ולדרישות בית החולים או האתר שבו מותקנת עמדת ההשאלה.
יתרון גדול ועצום נוסף במערכת הוא מודול מחירונים והתעריפים של תוכנת הניהול שלנו מתחברת לעמשה לא רק לחניון אלא ניתן להשאיל מוצר בתשלום, ניתן לקבוע מחירים שונים לכל מוצר או לפי תעריפים או מחירונים ולהפעיל בנוסף סוגי הנחות והטבות ללקוחות.
ההתייחסות הכללית עד היום בחניונים היא למעשה ניהול חניון של כלל שטח החניון שיכול להכיל בתוכו: מקום שמור למנויים, אורחי או דיירי הבניין, מדמנים שיכולים לחנות בקומות מסוימות או בכלל שטח החניון.
שינוי מגמה בעולם החניה
שוק החניה העולמי בשנים האחרונות מבין שזה לא "חכם" לנהל את כלל חניון ומתחילים לאחרונה לרדת לרזולוציה של תא חניה – כי עלות תא חניה עולה המון כסף (תא חניה לדוגמא בתל אביב יכול להגיע גם ל 250,000 ש"ח אם לא יותר).
ולכן מערכות החניה הקיימות היום בישראל בפרט ובעולם בכלל מציעות למעשה פתרון חלקי לבעיה ואינן יודעות ל"זהות" רכבים ברמת תא חניה ובטח ובטח לא ברמת כל הקומות במידה ומדובר בבניין מורכב עם המון קומות ומפלסים העניין הופך להיות יותר מסובך ויותר מורכב.
הפתרון של ONE
מערכת ONE תוכננה ונבנה מראש לנהל "תא חניה כנכס" למעשה מדובר במודול שתווסף למערכת ONE ודרכו ניתן:
- להחתים על חוזים, הצהרת פרטיות ותנאי שימוש – שוכרי תא חניה ו"לתייק" את החוזה במערכת הניהול.
- לחייב את השוכרים לשלם באמצעות כרטיס אשראי או בהוראת קבע או בתשלום חודשי קבוע ובכך חוסכים את ההתעסקות והפניה ללקוח לחידוש מידי חודש בחודשו, ניתן לשלב את החידוש באמצעות התראת SMS "לחידוש מנוי כנס מכאן" הלקוח נכנס מזין כרטיס אשראי לתקופה נוספת.
- חיוב מזדמנים בתשלום נוסף – באם חנו בתא חניה של נכים או חניות שמורות – ובכך לפתור גם בעיות זמינות של תאי חניה לבעלי מוגבלויות אמיתיים שיחנו בהן ולמזדמנים שהזמינו מקום חניה דרך האינטרנט ומצפים להגיע ושתא החניה ימתין להם כשהוא פנוי.
- יכולת להכיוון רכבים לתא חניה פנוי כבר מרגע כניסת הרכב לחניון או להכיוונו כבר בהתראה מאפליקציות התשלום חניה לתא החניה.
- בקרה ושליטה טובה יותר ברזולוציה גבוהה ברמת תא חניה משפרת את ביצועי תא החניה – מערכת ONE יודעת "ללמוד" את אחוזי השימוש בתא החניה ואת שעות הפעילות של תא החניה ומציעה אפשרויות הנחה לחניה בשעות "הלא פעילות" של תא החניה ובכך למקסם את הרווחים ולהפיק תוצאה טובה יותר וניצול טוב יותר של תאי החניה בחניון.